Snart

Snart ska jag äta min sista Slanka soppa för i dag. Är hungrig nu men drar på det lite för att klara kvällen.
Vi har haft en bra dag som ju började i hembygdsparken . Solen sken och efter en stund blev det så varmt och skönt. Det va fullt med folk och barnen hade riktigt skojigt.





 
På genvägen stannade vi och köpte en glass till Effi❤

När vi kom hem var vi ute en stund sen tittade vi en liten stund på tv och bara pausade.
Men sen gick vi ut igen. Vi åt tårta och drack vin sa Effi( på lossas då alltså) att höra och se hur en liten dam kan leva sig in i leken är fantastisk .


Så mysigt vi hade det där på trappan i strålande sol. 
När Lars kom hem gick jag och vila då jag hade då ont i huvudet. Somnade och sov till tio över sex... Inte bra men jag hoppas jag kan sova i natt ändå. Huvudvärken försvann i alla fall så det va bra. 
Nu har Effi och jag målat en stund och sen badat tillsammans . Så nu har vi tvättat bort dagens smuts från lek och glass ätande 😊
Nu ska jag mest sitta här i soffan och ta det lugnt och se på tv. Äta min slanka och säkert dricka en kopp te ur min nya fina kopp. 

I morgon ska jag lämna Effi hos mormor kl halv åtta och sen ta Ezter med mig och köra till veterinären . Jag har hittat en typ tumör( ser det ut som) på hennes kisse rumpa🙊 så den måste kollas. Så får vi se vad dom säger. 
Några andra planer för dagen har jag nog inte, eller jo jag ska ringa frissan och beställa en tid till mig. För nu är det hög tid att göra något åt håret. 

Jag kan meddela att jag inte städat i dag... Nä inte ett dugg. Tiden rullade och vi prioritera att njuta och va ute. 

Som ni förstår önskar jag er en skön kväll och hoppas ni också haft en fin och bra dag! 
❤❤❤☀☀☀❤❤❤


Kommentarer
am

När de´e´så fantastiskt fint väder kan du väl lotsa
att du bor i sommarstuga o då e´de´helt ok att hoppa
över städningen då o då. Njut så länge solen skiner,
snart nog kommer rusket igen.
kram

Svar: Det va en bra idé 😊så ska jag så klart tänka. Ser ut att bli fint i dag också , härligt! Tack för kommentaren !! Kram❤
Susanna Rehn

2014-04-28 @ 22:13:23
Anonym

Nä, nu har jag fått hjärnsläpp - du ska inte lotsa
någon utan du ska låtsa att du...........

Svar: Ha ha det hade jag aldrig märkt om du inte skrivit detta😊 kram
Susanna Rehn

2014-04-28 @ 22:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0