Tar det så lugnt

Fortfarande kass i min andning men jag tar det med ro och gör bara det jag vill och absolut måste. 
I dag kl nio hade vi tid hos doktorn med Linnea. Det undersöktes och togs prover . I morgon ska vi dit igen 11.30 då ska dom sätta nål och spruta in kontrast för att sen göra en MR röntgen på huvudet. 
Det är ju bra. Hoppas nu vi får bukt på detta på ett lätt sätt. Synd om henne. 

Efter doktorn lämnade vi Effi ho mormor, fick med oss en laddning Goa köttbullar . Mycket uppskattat , så i kväll blir det potatis mos mm. Gott. 
Jag passade på att vila när vi kom hem. Sen gick jag ut och badade Hildur, hon sitter nu och torkat lite innan jag ska gå ut och föna henne.
Jag tar det i min takt och håller mig lugn så går det bra. 

Mormor skulle kommit med Effi vid tre eftersom hon och Oliver skulle i väg till Lager 157 , men det blev tyvärr ändrade planer då min mammas syster behövde komma till sjukhuset. Hon opererade sitt öga i måndags och nu är det komplikationer. Stackars!!
Så nu är mormor och Effi där med henne. Lars ska hämta Effi hos mormor sen när han har kommit hem och dom har kommit hem. 
Så Lager 157 får vänta, tror Oliver blev besviken men tyvärr är det ju så ibland. 

I dag är det ingen hockey i alla fall, skönt det. I morgon har Oliver sista träningen . Blir lite konstigt. Hoppas han får ett fint pris då han varit den som varit på flest träningar å så är han ju bäst så klart( tycker jag ) 

Vi får se var vi gör av Effi i morgon när vi ska till doktorn, vill inte belasta mamma mer just nu. Får höra med farmor. Annars får väll följa med men det vore smidigare om jag kunde fokusera på Linnea. 

Här är för övrigt livat då Hildur löper och Albin är döds kär i henne... Dom andra damerna är också helt fjolliga, inte sett något blod men det är nig vilken sekund som helst. 


Här en bild på Effi från barn avdelningen i dag, det är så roligt för det ser ut precis som när jag var liten och gick dit. 

Nu lite kaffe och ladda för fönen. 
Trevlig dag på er. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0