50kr

Dagen har varit bra! Dammat vattnat tvättat bäddat mm. 
Var och handla och fyllde på kylen. 
Sen har det varit Effi lek o mys. 
Alice med matte var här en liten snabb sväng. Roligt och Alice blev så glad att hon skrek till när hon kom in. 

Eftersom jag va så förbaskat trött mutade jag Linnéa att passa Effi, 50kr fick hon om jag fick gå och vila. Det köpte hon. Så jag la mig på sängen, tog inte lång tid dörren jag hörde att Lars och Oliver kom hem. Så det blev väldigt lärt förtjänta pengar. När Lars fråga Linnéa hur länge jag vilat sa hon ja i några timmar... Jäkla unge det va liksom inte riktigt sant.... 
Jag slumrade i alla fall och det va super skönt. 
När jag kom upp körde pågarna och Effi till ishallen då Oliver hade träning. Herre Gud att dom orkar. 
Jag fixade middag tände ljus fixade med vovvarna. 
Nu är det ätit diskat nattat Effi och soff läge intagit. Skönt. 



Min fina lilla Pärla har sovit gott i dag lite trött efter gårdagen. Själv har jag go tränings verk. 
Nu i veckan har jag en trimning + våra egna. OMG vad dom ser ut...

Här ligger Jopplin hårfager 😉

Albin är inte mycket bättre...
Men det ska nog gå att ordna .

Det va nog allt för denna gång. 


Kommentarer
Gerd

Om du nu hade påmint mej om att jag är skyldig dej 200:- så hade du ju tjänat 150:- på att gå o lägga dej. Hm, dåligt minne....

Svar: Ha ha det hade jag glömt ! Tror jag klarar mig ett tag till! Kram❤
Susanna Rehn

2014-02-09 @ 22:27:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0