Så det blev

Oj vad jag somnade här på soffan i kväll... Får nog läst ut min bok i kväll. För jag lär väll inte somna. 
Haft en lugn dag efter att jag vaknade vid halv ett. 
Mest skruttat omkring här hemma. 
Jo föresten jag var junior handla och sen blev det en tur till till Munka . Hämtade linnea i skolan då hon fick vara kvar lite längre.  

Nu i kväll tittade jag på Mia på Grötö. Och i pauserna såg jag Jills veranda, ska se hela det vid tillfälle. 


Just nu försöker jag tulpan frossa, det är väll för härligt. Dessa fina köpte jag i dag. 
I morgon ska jag och min vän på lite äventyr, ska bli trevligt och välbehövligt. Våra saxar och skär kommet bli toppen! 

Lars vill så gärna till Malmö på Mila , hoppas han och Effi kommer väg. Vi får väll se. 

Nä nu har jag inte mer att berätta i dag men i morgon har jag kanske mer vem vet! ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0