Slapp

I dag har vi mestadels slappat. Var bara i fm jag städade och slängde lite vissna blommor å så. Så nu är här ganska tomt å trist. 
I em tog jag en lur på sängen, gott. 
Nu har vi precis ätit, fick bli pizza i dag då vi blev två till vid middagen. Oliver har två kompisar som ska sova över. Roligt för dom men en ganska hög ljudnivå ...
Linnea är lite små sur på mig för hon inte fick åka i väg till en kompis, men jag tyckte hon kunde vara hemma o kompisen är välkommen hit. 
I kväll ska jag se på tv och slappa vidare. Skönt!! 

I morgon blir set ev en sväng till Mio, där är ett köksbordet som föll mig i smak och mamma pratade något om födelsedagspresent :) . Får väll se. 

Ja ni här är inte mycket att skriva om i dag, såg förresten på fb att Frida lagt ut om årets veteran och årets utställnings cocker , hon blev ju båda. Vet ju att hon blir årets junior också. Undras hur det går gör våra hundar på dom här listerna :) . Inte viktigt men lite kl om man är med. Vi har ju inte precis jagat poäng. 

Nähä ha en go kväll ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0