Än så länge

Ingen mer sjuk. Men vi får väll se. 
I dag sov jag till halv nio. Skönt. Sovit dåligt i natt genom svett för att sen frysa. Och så höll det på.
När jag kom upp städade vi tvättade och bäddade rent mm.
Sen upptäckte jag att mina nya byxor från Rabalder hade gått sönder. Så vi duschade och gjorde oss klara och körde till Båstad. Som tur var finna där lika dana kvar och i rätt storlek. Blev även två klänningar till Effi... Där är så mycket fint tycker jag. 
Vi körde sen till Maxi och handlade. 

Sen hem och grejade . Kars Effi och Linnea körde och vattnade hos M&M . 
Sen åkte hela familjen till Blomsterlandet Rusta mm. Till slut hittade vi det vi sökte och körde hem.
Då blev det brått att blåsa upp och fylla Effis nya plaskdamm . 



Å där är hon nu. Livet leker 😊

Snart ska vi väll få igång grillen göra sås mm för att sen grilla ben som Effi säger. Ska bli så gott. 
Senare blir det jordgubbar och blåbär, gäller ju att passa på medan det finns. Till det blir det vanilj kvarg. 

Detta får liksom bli lite fredag kväll för i helgen är det jobb för min del. Men jag hoppas dom som ska till Jönköping och ställa ut får det toppen. Det va det jag velat mest detta året men fick ej semester. Så det känns såååå tråkigt. Vi skulle åkt hela familjen med husbilen och haft det som sommarens semester men det sket sig kan man säga. 😢


Så nu får hundarna vara hemma och njuta i skuggan i stället, säkert inget dom i mot men dom gillar små tripper också.
Nu ska jag gå och hjälpa till att förbereda middagen.
Ha det gott i dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0