Bilder

God Morgon, bilder på Albin!!

Och här några på Effi.
 
 Några bilder fick ni där. Kommer några till sen. 
Dom på Albin  är ju från Borås som ni förstår . 
När vi kom hem hade Effi bråttom att visa hur bra hon nu cyklar på sin nya cykel. Roligt!!

I går kväll tittade jag lite på Allsång på Skansen, men fy vad dåligt jag tyckte det va. Så det kommer jag nog inte se på mer. Synd.
Kl nio gick jag och la mig. Trött fast uttråkad på samma gång. Ingen kul känsla precis . Ni vet när man vill göra så mycket men inte kan.... Är så frustrerande. Jag vill åka på ställe, ta en glass i Torekov, hälsa på någon, spela mini golf eller vad fasen som helst. Men kvällarna är inte så precis. Oliver hade ju två kompisar här , Effi ska ju i säng, Lars är trött efter jobb. Jag är också trött fast på ett annat sätt. Att vara i gång här hemma från nästa sex varje dag tar också på krafterna fast så klart på ett annat sätt. 
Fy farao så tråkigt!!!

Just nu kl halv sju är fet lite sol. Men fet visat regn sen. Jo det kan man väll tänka sig. 
Vad i all sin dag ska vi göra hela dagen. 
I värsta fall får vi väll prova det där lek landet som öppnat här i Ängelholm . Men då hade man ju helst velat att någon mer var med. Ja ja vi får väll se. 
Det ska väll gå i dag med på något sätt . 

Om några timmar säkert ganska många vaknar väll som stora barnen. Då ska killarna ha frukost och det blir lite liv och rörelse . Ett tag i alla fall.

Vad ska ni göra i dag? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0