Bojkottar

I kväll bojkottar jag Allsång på Skansen då jag tycker det blivit skit dåligt. 
Jo jo jo jag hör själv att jag låter som en riktig gnäll käring . Men det är just vad jag är. Nä det är inte rätt ord , Ledsen är nog mer rätt. 
Är så trött på att inget är som jag vill. Men jag kämpar på och sköter det jag ska fast jag bara vill gömma mig under täcket . 
Tror ingen förstår mig eller bryr sig utan bara tror jag gnäller. 

I fm kom Helle och lilla Siri, mysigt. 

I em var vi och köpte blommor, det va 50% på alla sommar blommor. Perfekt. Nu ska jag bara ha mer jord så jag kan plantera resten. 




För övrigt har vi lekt.... Plockat ... Skurat lite här och där. 
När Lars kon hem körde Oliver och jag och handla sen gjorde vi middag. 
Det receptet ska ni få en dag.

Nu i kväll skulle Lars Oliver och Effi hämta Linnea hos mormor men Linnea hade " glömt" åka hem från Båstad så dom fick kära dit. Jag blir galen , jag träffar Lars så lite och då ska han behöva köra till Båstad. Nu är dom hos mormor för att hämta Linneas saker , men då upptäckte Linnea att hon har kompisens nycklar i fickan. Så nu ska hon stanna hos mormor så får dom köra och lämna nycklarna till kompisen i morgon fm..... Ungar!!!!!
Tänk om mamma haft tid att åka med mig till Båstad, Jon och jag kunde fikat gått och myst och tittat i min favorit affär Rabalder 💕👍

Inga planer i morgon hellre.... Det visar sol och varmt varmt.... Oliver skulle ev till stranden med en kompis. Kul för honom. Önskade Effi och jag också hade någon att åka till stranden med.

Nu är det ca två timmar till läggdags , hoppas jag kan sova i natt. Ja det va denna dag och kväll. Inget mys inget Glass i Torekov inget stranden ingen grill träff med vänner nä inget inget inget. Bläääääääääää

Go kväll


Kommentarer
Malin

Massor av kramar till dej, Susanna! Tänk om vi bott närmre, då kunde vi fikat å snackat skit ;)

Svar: Tack söta💗 ja det hade varit roligt!! Hoppas allt är bra med dig!! Kram💕
Susanna Rehn

2014-07-08 @ 22:55:33
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0