Lördag

Oj oj vilken dag det va i går. 
Började med att jag vaknade och gick upp 05.15. Trimmade och badade Harriet. 
Sen på förmiddagen åkte Linnea Mormor och jag till Båstad. Där finns Rabalder. En affär med sååå fina kläder tycker jag. Och i går började deras rea. 30-50% Rabat . Toppen. Hittade en hel del till mig + en tröja till Effi. 

Är så nöjd och hade kunnat handla mer mer mer 😊
 
Rätt som det va i går ringde en hockey kompis mamma och berättade att Oliver va sjuk, magsjuka. Det hade drabbat många . 
Så efter en del fix fick Lars köra dit och hämta honom. Stackars plutte. 
Men skönt att få hem honom. 
 
Effi fick åka till farmor och Linnea och hennes kompis Nicolle fick klara sig själva då jag ju var tvungen att åka till jobb. 
Nu är det morgon och jag har en lite lätt huvudvärk. Kl är halv åtta och vid tio kommer Alice med matte och ska bli fönade. Sen ska ju våra hundar badas i dag. Men en sak är säker, jag ska vila någon timme innan jobb i dag. Börjar halv fyra i dag också och slutar ett i natt. Sen i morgon är det ju utställning i Bjuv så då får man ju upp och hoppa i tid och vara någorlunda pigg och glad. 
Ska bli riktigt roligt och mysigt!!! 
 
Nu hoppas vi Oliver är ok i dag och att det inte var något smittosamt.... 
 
Ha en fin dag! 
❤️
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0