Pyttetåg

I går 12.00 klev Effi Oliver och jag på Pyttetåget från stationen och åkte sen till Hembygdsparken . Det va mysigt och Effi tyckte det va toppen. 
Vi stannade i parken ett tag och lekte mm sen tog vi tåget tillbaka 











Mysigt och jag är glad att Oliver följde med!!!!
Vi körde hem en sväng sen bort och sa hej till Marie.
När vi kom hade Lars kommit från jobbet. Vi gjorde oss klara och körde till M&M för att hämta Linnea. När vi var där fick jag något jag velat ha😍
Ett par skor, så fina!!




Jag blev så glad!! Tack tack tack❤❤❤

Å så körde vi till Sussa och Lennart där det va grill fest. Det va så fint och mysigt och gott! Vi åt och barnen lekte och det va en härlig sommarkväll.
Vi hade fem kamp som va riktigt rolig. Här är lite bilder från kvällen. 













Tack snälla alla som var med för en trevlig fin kväll❤

Nu är det då torsdag den 17 juli , min pappas födelsedag och dagen jag ska jobba!! Jobbar ju bar i dag denna veckan. Så kl tre i em kör jag till jobb och kommer sen hem kl ett i natt. 
Ska bli jätte roligt att jobba!!

Vad vi ska göra fram till dess vet jag inte. Vet att jag nog måste städa lite... Så strax ska jag lyfta från soffan och sätta igång. 
Efgi ligger här bredvid och tittar på tv. Hon är nog mör efter i går. En dag med full rulle och roligheter och så la hon sig ju sent. 

Solen skiner här just ni, det ser lovande ut på väderfronten fram över. Gott. 
Ha så bra i dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0