Senaste dagarna

Här har vi fyllt dagarna på olika vis. I lördags blev det stranden med hela familjen, ljuvligt!! 


Vi var även in om Café Lillaro ( stavas?) där är så mysigt. Vi tittade bara men nästa gång ska vi fika! 



När vi kom hem från stranden gick jag och vila. Så himla skönt. 
Sen gjorde vi oss klara och körde till Hamnfest i Torekov. Där åt vi myste och lyssnade på musik. 













En mysig kväll och dag med hela familjen ❤
I går söndag tig familjen sovmorgon medan jag grejade handlade och gjorde söndags frukost. Kl nio väckte jag dom. Vi åt och sen åkte Effi till Farmor och farfar. Hon fick va där när vi körde till Jönköping . Där ska ju Oliver nu vara till på lördag. Vi va med på invigningen , fick se deras hotell rum och det va jätte fint . Han delar rum med en kompis och det känns väldigt tryggt och bra . Sen va vi med och titta på första inpasset . Roligt!!!!! 
Sen kramade vi honom hej då och körde hem . Vi va hemma runt åtta på kvällen. Lars släppte mig och sen körde Linnea och Lars för att hämta Effi. När dom kom hem va det sängdax för lillan . Själv va jag upp ett tag till men la mig redan kvart i tio. 

Nu på morgonen har jag dammat och lite annat  . Effi sov lite längre än jag men är nu uppe och myser med Jopplin. 
Strax ska jag hå och bädda , tömma diskmaskinen , städa toa. 
Sen ska vi väll köra och handla. 
Ev ska vi till hembygdsparken senare och titta på Findus och Pettson , ska bli mysigt och roligt. Om vi gör något mer vet jag inte. 
I kväll ska jag borsta vovvar och Lars får väll klippa gräset som växer som bara den. 






Avslutar med några suddiga hockey bilder 😊

Önskar en fin dag i värmen❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0