Torsdag den 24/7

 
 
 
Hej i värmen! Hur har ni det? Här har vi det bra. Fast i dag har jag mest varit inne. Effi har sovit hos mormor och morfar i natt så i morse va här lugnt. Jag grejade lite här inne först , damma bädda mm. Sen trimmade jag Hildur , efter det körde jag och hämtade en trimmväska jag köpt, ville haft en svart men det fanns bara i rosa där jag hittade. Kunde få svart men då blev det dyrare så nej nej nu kör vi rosa . Företaget som säljer dom fanns i Örkelljunga så därför hämtade jag den i stället för att få den skickad. 
När jag kom åt jag lite jordgubbar och väckte Linnea. Sen va det Albins tur att bli trimmad. Tack och lov har vi svalt i trimmet😀
 
sen en blev det självklart en dusch för mig...
Nu har jag kört Linnea till mormor , dom skulle till havet i dag. Så Effi är också kvar där. Jag körde in om Maxi för att handla lite vi ska ha till middag, inte lätt att komma på i värmen. Godast vore skaldjur typ räkor tycker jag. Men det är lite dyrt med det här.
 
Nu har jag dammsugat tömt diskmaskin och nu dricker jag kaffe och bloggar 😀
 
I går var vi i väg i Jönköping och hälsade på Oliver. Det va farmor farfar Lars Linnea och jag. Vi hade en trevlig dag på alla vis och vi tror Oliver var glad när vi körde igen så han fick vara själv. Han tycker det är toppen och hade gärna stannat längre. Men på lördag ska han hem. 
Vi var nere i Gränna , där blev det god middag. Himmel vad mysigt där är 😍😍😍 tack Ella och Jan för en mysig dag!!!
 
Nu ska jag lägga mig och vila ett tag så jag är lite pigg i kväll, trist när man inte orkar vara upp mer än till kvart i tio. 
Sen får vi se vad jag gör. Skulle trimma en hund till men jag hör kanske det i morgon bitti i stället. 
 
Lars hämtar tjejerna på väg hem från jobb sen blir det full fart igen. 
 
Hej på er❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0