Varm

Nu är det varmt, ska inte klaga men lite jobbigt är det. 
Kl är snart nio på kvällen. Linnea är på sitt rum. Lars sitter där ute med ett glad vin och Oliver sitter här inne med paddan o lurar. Själv har jag druckit kaffe. Bara skit på tv tycker jag. 
Ja ni det är ingen familje mys i denna familjen precis... Var en gör sitt och sköter sig själv. Så känns det ofta. Tur ändå jag har Effi.

Fast nu sover hon min lilla loppa. I dag har hon och jag lekt varit och låååång handlat på Maxi. 
Sen hem och packa upp och städa. 
Efter det körde vi till stan hon och jag. Var på systemet och köpte alkoholfritt vin, tänkte haft det i kväll men tycker det är synd att öppna det så jag låter det stå. 
Vi var på HM och lite så. Lämnade tillbaka några filmer och var på MormorOlgas  café . Det är mysigt tycker Effi😍. 





Effi köpte ett par skor ett par prickiga byxor och en Pippi klänning på Rea. Hon höll påsen hårt och va så glad😊

När vi kom hem från stan bakade vi knäcke bröd. Lars kom hem lite tidigare så jag hick och vila. 
När jag kom
Upp va grillen tänd och vi åt sen grillat kött mm. 
Sen blev det badet och duschen för nästan oss alla . 

Å nu är läget som jag sa innan. Tråååååkigt. 
Ja ja snart dax att lägga sig. Får läsa en stund. 
Hoppas vi inte kokar bort i natt. 

Ja och om någon undrar blev vi inte bjudna på kaffe av någon. 
Men jag vänjer mig mer och mer vid att bara vara själv och det är inget jag trivs med men börjar acceptera det och bli lite likgiltig. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0