Lättnad

Efter jobb i morse hämtade jag Ezter och körde till Helsingborg. Träffade en eller rättare sagt två trevliga vänner ;) Ezter blev undersökt och vi hade gott stöd och hjälp vilket jag tackar för ❤ Ezter har ett litet blås ljud men inget som är farligt eller påverkar henne. Skönt att höra. Så nu ska jag beställa en tid att ta bort vårtan. 
Jag kom i säng halv tio och sov sen till tio i ett. Upp och drack kaffe släppte ut hundar och sen o väg till frissan. Så nu är man ny friserad 😉
Hem sen och sova i en och en halv timma. Nu har jag badat och bara slappar i soffan. En jobbe natt till...

Effi har åkt till farmor och farfar och ska va där i natt. Lars hämtar henne i morgon. Saknar lilla hjärtat men vet att hon har det bra och är pigg och glad. 

I morgon em måste jag till Slanka och köpa mer mat till mig. Det flyter på bra nu även om jag visst är hungrig ibland. 

Just nu blåser det som bara den, det får gärna sluta. Inget vidare när man jobbar... Nä hellre regn i så fall. 

Nä nu ska jag gå och göra en kopp te och se på tv lite!!
Önskar en god kväll ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0