Sång stund

I dag blev det sång stund med lek och fika här i Munka. Effi gillar det skarpt. 
Dagens målning ser ut så här. 


 Å så lite fika😊

Efter det körde vi in om och sa Hej till Marie och där efter till affären . 
Hem och ta ut vovvar och sen en liten runda till Sussa. 
Kl tre var vi hemma igen och då kom dom stora barnen. 
Jag lagade middag och sen dammsugade mm. 
Nu är Lars Oliver och Effi på träning. Hon följde med där så jag fick en lite paus ... Skönt. Ska väll köra och hämta henne snart.
Sen är det lägg ex för Lill hönan. 

Fick en fin bild på Oliver. Min fina hockey kille

Han har nr 11 👍😊❤

Effi tog en så tjusig bild på mig o dag... 

Inte så snygg ha ha. 
I kväll blir det tv titt och tidig säng som vanligt. 
I morgon funderar jag på att prova öppna förskolan här i Munka med Effi, har aldrig varit där. Hon tycker ju det är så roligt. 
När Lars kommer hem från jobb ska jag till Ikea. Kul kul och välbehövligt . 

Ha det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0