Söndag

Då är det söndag kväll. Helgen har gått fort för fort . Hinner aldrig med det jag vill. Har gjort lite o även vilat ett tag i dag. 
Kan börja med gårdagen då Lars väckte mig halv ett då vi fick fika gäster. Trevligt och mysigt!! 
Sen gjorde vi oss klara och körde på 3 års kalas. Det va också kul. 
När vi kom hem va jag trött och la mig vid halv tio. 
I morse väckte Effi mig och det var bara att upp och hoppa. 
Sen blev det borstning av Harriet och damma städa bl.a. Bl.a. Och sen gick jag och vila. 
När jag vaknade körde jag och handla och sen gjorde vi oss klara för att köra till ishallen. Oliver hade match. Dom vann så det va bra!!

När vi kom hem gjorde jag middag och lite så. 
Nu i kväll har Linnea och jag varit och solat. Skönt!!
Nu är det mys pys i soffan innan lägg dax. 

I morgon tror jag vi tar en tur till öppnaförskolan Effi och jag. Hon vill det så gärna. 
Sen får det bli sova för min del när Lars kommer hem. För nu jobbar jag måndag och tisdag natt. 

Detta är en fullspäckad vecka vill jag lova. Jobb och fixa inför vår resa. Nu längtar jag faktiskt riktigt mycket!!

Hur har er helg varit då?


Var förresten in om Netto när vi skulle till ishallen, hittade dessa söta Doftljus ! Fina eller hur?

Trevlig söndag kväll på er


Kommentarer
Annelie

Kan bara hålla med dig om att doftljusen är söta och att helgen gått fort. Hoppas denna veckan går fort också... Jag och Johan ska ju iväg på långfärd på lördag. Ser fram emot det =) Så tyvärr sviker jag dig till helgen, jobbar bara på fredag, har bytt bort resten av helgen.
Hoppas du och Effi får trevligt på ÖF imorgon. Ses imorgon natt.
Kramar

Svar: Ja ibland går det fort... Så roligt för er, spännande! Förstår att du ser fram i mot det😊
Vi får säkert mysigt i dag, det är ett bra ställe ÖF.
Men då ses vi väll i natt hoppas jag?!
Kram kram fina du❤
Susanna Rehn

2014-09-28 @ 21:32:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0