Härligt



Är det någon som kan låta bli att dra på smajlbanden när ni ser denna bilden?Jag tycker hon är ljuvligt läcker i alla fall.Hon bara älskar när man ska fota henne och spexar lite extra då.

I dag har Oliver varit hemma från skolan, blev ett doktorsbesök också.Ingen pencilin men hostmedicin i alla fall.Nu hoppas vi han skyndar sig att bli frisk!!!

I förmiddags var min Mamma och jag på skolan och tittade på Linnea när hennes klass hade lusse tåg. Dom var jätte duktiga och sjöng så fint. Där var tyvärr en stackare som svimmade men det slutade väl i alla fall.



För övrigt inga sensationer utan en helt vanlig dag.

Nu blir det en kopp kaffe och doppa rumpan i soffan.

Tack så hjärtligt  för era komentarer, som sagt det är så kul!! Försökte skriva tillbaks en kommentar men lyckades tyvärr ej(tandläkarens fru,hi hi)TTack snälla du!

Till sist en bild på min lilla trappa!


Må gott!



Kommentarer
Anna

Vilken härlig bild på lilltjejen!! Hihi. och fint vid trappan:) kramar

2011-12-12 @ 21:32:00
Lotta

Sötaste goaste lilla unge!!!<3 ska bli så mysigt att ses på tisdag, längtar!! kramar

2011-12-13 @ 08:38:15
gullbritt

så söt hon är lilla effi man ser nästan ända ner i halsen .Hon blir nog opera sångerska kram o natti natti

2011-12-15 @ 23:03:54
gullbritt

Jätte duktiga var hela klassen på Lucia.Vackra sånger o söta goa Linnea.Puss o kram

2011-12-15 @ 23:06:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0