Tisdagen den 27/12

Jaha då var Julen över , skönt! Det är en jobbig tid tycker jag. Blir liksom aldrig som man själv vill, mest stress. Men barnen är nöjda och glada över sina julklappar och det är ju det viktigaste.

Här har det varit full rulle med barnens kompisar , bio besök och annat.
I går kväll hade vi besök av Linda, Magnus och Tjabo vilket var mysigt som det brukar.  Jag är ju av den åsikten att när man är ledig och det är jul är det trevligt att täffa folk.

I dag har Oliver åkt till ishallen med två kompisar , nu var det dags att köra lite tyckte dom. I morgon är det hockey träning och på torsdag ska dom i väg på cup i Skilingaryd. Så det ser han/dom nog fram i mot. Vet inte vad vi tjejer ska göra då, får väll se.
Många runt omkring oss är ju små krassliga men kanske någon har möjlighet att ta en fika eller något.

Själv är jag sugen och lockad av rean men SKA INTE, pangar pengar pengar......

Nä nu ska jag avsluta med lite bilder!









Kommentarer
Linda

Tack för middag o fika! Tur att jag inte behövde leta fram en gammal linneduk ;) vilket väder vi har idag :( kallt o så regnar d småspik känns d som här. Blir nog till att hålla sig inne idag. Ha en bra dag så hörs vi.

Kram

2011-12-28 @ 09:18:48
Linda

Jag blir tokig! Skrev en jättelång kommentar men den kom inte med :(

2011-12-28 @ 09:20:11
Linda

Eller jo det gjorde den hahaha

2011-12-28 @ 09:20:49
Sjungandemamman

Tack för din kommentar! Hoppas ni också får en trevlig nyårshelg. Gott Nytt År till hela familjen!

2011-12-30 @ 17:29:20
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0