Alla vi som hatar......

.....klappar NU!!!
Jo jag nästan hatar telia just nu, fasen vad slöa dom är. Fortfarande inte fixat telefonstolpen och ledningen som något fyllo körde ner natten till i lördags. Lars ringde telia och dom sa innan onsdag 10.30 är det fixat. Toppen bra. Eller inte, nu är kl 11.41 och inte fungerar det här inte!!!

Jag önskar så jag hade mer tid att blogga , har många tankar jag hade velat skriva om. Men det är liksom fullt upp med lilla loppan , barnen ska lämnas och hämtas, det ska tvättas och städas , handlas och fixas.

Nu på söndag åker barnen i väg en sväng till stockholm, då ska vi FÖRSÖKA få rensat och sorterat i förådet och lite sådant. Lars försöker få färdigt stensättningen och det ska han väll också hinna med.
Sen vill jag försöka ta mig tid med hemsidan(myscockrarna) som ligger efter en hel del. Har ju bilder från valpköpare och så jag vill visa!
Känns på ågot vis som det blir fullt upp den veckan även utan dom stora barnen. Önskar så att Lars och jag också skulle få göra något kul så vi också fick semesterkännsla. För det har vi verkligen inte trotts att båda är hemma.

I natt har barnen haft kompisar här som har sovit över, kul för dom men nu börjar jag bli rätt trött i huvudet. Det ska fixas och grejas , fikas och ätas....

Nu har kl blivit ett, har haft ett avbrott i mitt skrivande här. Lilla Effi hjärtat ville ha mat mm, nu sover hon så kanske jag hinner skriva klart. Om nu datorn vill som jag....jäkla mobila skitet från Telia är ju ingen höjdare hellre.

I eftermiddag eller rättare sagt vid fem får vi besök, då ska det grillas och ätas. Blir säkert mysigt!
Men innan dess ska jag få städat klart och Lars ska till sjukgymnasten en sväng. Linnea är duktig och städar nu sitt rum, vilket verkligen behövdes.

Nu ska vi se om jag hinner avsluta med lite bilder.. Grejar så länge det går.
 Innergården i går kväll, mycket mysigare i verkligheten!!
Snuttan
 En rolig bild på Albin
Linnea & Klara!
Vårat enda äpple!


Nu måste jag sluta men hoppas ha mer tid en annan gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0