Fågel kvitter

Och surrande fluger och ljudet av tangenterna när jag skriver ja det är det som hörs här just nu.
Hela familjen sussar sött, Effi har sovigt till kvart över fem vilket är jätte bra tycker jag. Fick ny blöja och mat och somnade sen och ligger nu i vagnen och slummrar en stund till. Kanske kanske jag hinner skriva klart är, vi får väll se.

I går kväll fick Effi på sig en av sina nya pyamaser, kameran fick fram och föreviga detta.


Är hon inte söt?
Vid tio tiden i går var vi färdiga, badade, Lars hade vattnat mm. Då blev det lite glass och den 3:e filmen jag skrev om i går. Ingen höjdare men gick att se.
Vid tolv gick vi och la oss, då var jag så trött och somnade nog ganska snabbt.

Längtar nu till vårat sovrum är klart och vi ska sova kungligt i vårt fina fina rum. Vi har ittat säng och sängbord som vi vill ha. Tror det kan passa fint till den stilen det blir i vårat sovrum.
Kanske svårt att se men så här fin är den.
Sängborden ser ut så här, fast vi vill så klart ha dom i vitt!!

Tror ni inte det kunde bli tjusigt.

Varje morgon får jag tänka till vilken dag det är, är lite förrvirrad i dagarna. Men i dag är det i alla fall onsdag har jag kommit fram till. Helt tomt i almenackan i dag alltså inga planer. Vi får väll se vad dagen bjuder på för äventyr.
Kan tänka att min pappa kommer och lägger det sista på golvet.
Själv hade jag velat åka en sväng till Grevie, där har nämligen öppnat en butik jag är nyfiken på. Min vän Marie hade varit där och fyndat massa roliga och fina saker. Det ska tydligen va en sådan där mys butik jag gillar...

Nä nu ska jag titta runt lite på datorn innan familjen vaknar. Önskar er som läser en bra dag!


Kommentarer
Rosa

Hej



Va Effi växer, jättefin liten tjej, förstår att det är roligt att följa alla framsteg hon gör! Hoppas allt är bra med er! Här är det fullt upp med valpar och jobb, man hinner knappt så mycket mer, men det är lika roligt varje gång man får valpar, tycker jag!



Ha det så gott, hoppas vi ses snart på någon utställning, det var ju ett tag sedan...



Kram



Rosa

2011-07-06 @ 08:07:00
URL: http://rosagarthe.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0