Lördag

Lördag morgon , kl är nu sju. Va precis ute och kollade vad regnet fördärvade i trädgården i går... Det är inte roligt att se. Hoppas att något repar sig igen. Vi som hade så fint!!!

Vid nio tio tiden i dag kommer en man för att lacka golvet, han va här i går och slipade det. Tydligen ska det lackas både i dag och i morgon men sen är det färdigt!! Vilket golv säger jag bara!!

I går hända inget speciellt alls, kvällen blev lugn med film tittande. Oliver och jag var i väg och köpte lite glass och så och när vi körde hemåt såg vi två bekanta filurer som va ute och gick. Fanny med matte, vi stannade så klart på en liten pratstund. Hoppas vi kan ses  snart och prata lite mer!!

I går kollade jag in på hemsidan som säljer den fina skötväskan jag visade i går, kolla här!


Tjusigt eller hur, ha ha. När Lars läste min blogg i går sa han typ ööö skulle du ha den stora skötväskan hängande där...å så tittade han på vagnen. JAAAA . Ä han är ju kille och dom förstår ju inte riktigt vad vi tjejer vill ha eller hur!!
Nog om den skötväskan nu, får drömma om den bara!!

Ja som jag skrev kommer golv "gubben" för övrigt har vi inget bestämmt eller planerat. Kan tänkas pappa kommer och hänger upp stuprännor mm.
Önskade vi skulle göra något roligt, trött på att gå här och städa och ha tråkigt!!  I kväll blir det väll att se på film för att fördriva tiden...



Nä nu kallar lillan!


Kommentarer
Lotta

Men herregud så mycket hår Effi fått.. hahaha hon såg rätt förvånad ut själv:)

Skööönt att sovrummet snart är färdigt du, det blir toppenbra och fint! Hoppas ni har det bra i munka, så hörs vi snart!!

kramar

2011-07-11 @ 11:48:39
URL: http://www.lottaloppan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0