Sista dagen på denna månaden...

......Tänk vad fort det gått, snart Juni också slut!

I dag har jag en lite svacka, är ledsen över allt vi inte ska göra denna sommaren. Vill på en massa utställningar men det ska vi inte. Det har varit så  mysigt dom andra åren när vi tagit husbilen hela familjen och dragit i väg.
I år blir det nog bara barnen som får göra roliga saker, det är ju så klart huvudsaken men ibland blir jag så jäkla bitter.
Är sjukt trött på att vandra runt i detta huset. Skulle vilja åka både här och där, tänk så mysigt att åka till Helsingör , sitta ute och äta något gott. Barnen kunde äta glass och mamman köpa lite blommor på torget....ja  drömma går ju!

I dag är i alla fall Oliver på stranden en sväng med sin kompis, kul! Linnea är hos mormor, dom ska cykla till stan en sväng. Lars ska till sjukgymnasten och jag får väll gå här med Effi och skrota.
Vovvarna är ute och myser och ha det bra!

Just nu är en gubbe från Telia här, hoppas vi snart får rätt på detta. TRÅKIGT att va utan tv mm.

Jag skulle ju visa våra tapeter i vårat nya sovrum, här kommer dom.
  Vad tycker ni??
Å så lite andra bilder!



Fler bilder än så blir det inte i dag , det bara krånglar med mig!!

I går hade vi besök av min barndomms vän Jonna och hennes Elvis som är två veckor äldre än Effi. Det var mysigt att träffa dom!!

I dag har jag fått massa med goa härliga smajl av lilla loppan Effi. Hon är så söt när han lägger av ett smajl att man bara smälter.
Just nu sitter hon i gymmet och tottar på sakerna, nu lyckas hon slå till dom och hon se ut att tycka det är roligt.

Nu har Lars kommit hem från sjukgymnasten med sig hade han en pilates boll, å herre gud den träningen vill jag se, ha ha!
Ha det nu gott alla läsare och ni jag ser ju att en del tittar in men väldigt många är dåliga på komentera. Vore lite kul med en rad eller två....



Kommentarer
Lotta

Hej gumman:) men du, vilka fräcka tapeter till sovrummet, fräcka men endån lite romantiska tycker jag:)Usch jag tycker inte om när du är lessen, men jag förstår dej, det är så himla mycket man vill göra, men pengarna räcker inte till, man blir så himla less på det..

Hoppas att allt är bra med er idag, vi kan väl ses någon dag nästa vecka, det hade varit så mysigt<3

Många kramar

2011-07-01 @ 11:46:27
URL: http://www.lottaloppan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0