Effi är här!

Som ni säker vet redan är vår fina dotter Effi kommen till värden! Det var den 12 Maj kl 12.29. Hon är en frisk fin och välskapt flicka.
Hon är helt underbart ljuvlig och vi spricker nästan av lycka och stolthet.
Linnea och Oliver är såååå glada och stolta dom också. Dom bara älskar sin lilla lilla lillasyster och i går när vi kom hem från BB ville vi alla hålla henne och få gosa med henne hela tiden.

Kommer snkriva mycket mer men just nu bjuder jag på lite bilder!
 Effi några timmar gammal!



 En dag gammal, provar nappen för första gången!


Linnea och Oliver träffar Effi för första gången på BB. Dom är så glada!

Det får bli allt för denna gången. Men det kommer mer senare, jag lovar. Men just nu ska vi njuta av vårat lilla hjärta och vår familj!


Kommentarer
Malin Johansson

Stort Grattis!

Vilken fin flicka ni fått =) Passande sparkdräkt med tassavtryck på ;) Redan en hundtjej =)



Kram på er!

2011-05-14 @ 09:42:15
URL: http://www.cockerbloggen.blogspot.com
Lotta

Åh gumman.. vilka fina bilder!! världens sötaste!! Jag är så glad för er allas skull, tänk att detta ljuvliga underverk äntligen har kommit:D Jag känner mej helt rörd, när jag tittar på bilerna, jättefina! Och så stola storebror och storasyster ser ut, helt underbart! Hoppas du har fått sova lite inatt mitt lilla hjärta och hoppas ni har en helg full med myyys! Många kramar

2011-05-14 @ 10:05:55
URL: http://www.lottaloppan.blogspot.com
Frida Nilsson

Grattis. Vilken söt liten tös. Skönt att det är över va? Min tredje son är också född den 12 maj. Maj är en bra månad att få barn i tycker jag. Nu ska jag inte störa mer. Ta nu och mys så mycket ni kan hela familjen och ha det riktigt bra. Lycka till./kram Frida

2011-05-14 @ 10:38:37
Angelica

Åh va roligt att äntligen få se lilla knytet och så fin hon var! Vilka stolta syskon hon har! Ett varmt lycka till! Stor kram från oss alla!

2011-05-14 @ 21:47:33
URL: http://www.icca.se
Rosa

Grattis till er söta lilla tjej! Skönt att allt har gått bra! Ta väl hand om er...



Hoppas vi ses snart...



Kram



Rosa

2011-05-15 @ 07:16:18
URL: http://rosagarthe.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0