Måndag kväll!

Så har det blivit måndag kväll. Helgen har susat förbi i ett naffs. Det blev film x2 på fredagskvällen, vi åt lite räkor, västerbottenostpaj och rökt mackrill , aioli och rostebröd till. Det va gott fast de inte va dom bästa räkor jag ätigt...

På lördagen åkte vi in till stan , där sprang vi på Helle, Fredrik och lille Erik. Det blev en mysig fika tillsammans med dom. Jätte smarrig räkmacka på mormor olgas cafe(tror jag det heter).
Efter fikan begav vi oss för att hämta vinsten på konstlotteriet, mamma hade givit oss det i uppdrag. Blev en fin ljusstake som vi gärna hade behållt...

På kvällen åt vi Tappas (stavas) Lars hade fått presenkort på en resturang i stan där do säljer det. Det va gott men dock inte värt sitt pris tycker jag.
Vi fick även trevligt besök av Tjabo med usse och Matte, mysigt!

I söndags körde vi till Grevie, där blev det go söndagsmys frukost hos Lars mamma & pappa.
Vi lämnade Effi där och körde en liten runda på bjäre, mysigt! Körde in om Tant Grön och handlade upp resterna på ett presentkort Lars hade. Blev en flaska balsamvinäger eller vad det heter. Så klart dom obligatoriska mega goda mintstänngerna också, dom är helt ljuvliga!

Sen hämtade vi lill loppan och körde hem. Jag städade här inne och Lars klippte gräs och pyssla där ute. Sen lagade vi middag, kyckling mm. Så när äntligen Linnea och Oliver kom hem från sin resa till Falun åt vi och hade mysigt!

Barnen hade haft det bra, tyvärr hade Linnea blivit förkyld. Men dom tyckte det va mysigt att träffa Ängelin!

I dag har Linnea varit hemma från skolan, fast nu är hon bättre så i morgon blir det skola.
På eftermiddagen blir det en sväng till Ikea med mamma. Det blir vi töser som åker. Killarna är ju på hockey träning.

Tja ni det va nog det hela för denna gången men till sist en bild på lill pluttan.



Kommentarer
Malin & Prinsessan

Jag är bara glad att jag kunde hjälpa till litegranna :)

Hoppas ni har en bra kväll där hemma, här blir det tidigt i säng ikväll!



Kram!

2011-10-11 @ 21:09:24
URL: http://lifestyleblogs.se/malin/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0