Min gumma

Min bästaste Lotta gumma har varit här i dag! Så otroligt mysigt , jaghar ju längtat efter henne. Så gott att ses! Tack käraste för att du kom och du vet att du gärna får komma när bilen ska hämtas!!
 
För övrigt har jag mest snutigt en liten förkylningsnäsa. Stackars Effi!! Inte kul alls. Oliver är lite piggare i dag tack och lov, men vi får väll se om det blir skola i morgon.
 
Försökte mig på att sova lite innan men det gick så där. Fasen också, behöver ju det eftersom det är jobb i natt. Två nätter nu sen har jag bara en kväll på lördag.
 
Vädret här är riktigt skönt och soligt. Hundarna ligger ute och myser. Så gott att se. Lilla Hildur tycker om att kura tätt i hop med någon av dom stora vovvarna. Fast snart får dom väll komma in och ha lite kvälls mat.
 
Nä nu har jag inte mycket mer att säga i dag, men önskar er en bra måndag och fortsatt fin vecka!
 


Kommentarer
Lotta

Åh tack det samma gumman, det var sååå mysigt! Som på den gamla goda tiden.. idel snack, skratt och kaffedeickande!<3 krya på dig lilla Effigumman<3 p&k

Svar: kram kram
Susanna Rehn

2012-08-30 @ 15:13:40
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0