Onsdag!

Morgon pyssel pågår. Effi lysnar på musik och rullar på golvet. Själv gör jag det vanliga, bädda , plocka i köket mm. Får se om vi går en runda sen, får passa på när det inte regnar. Just nu kommer det inget vått från himmlen så då får man kanske va nöjd.
Dom stora barnen sover fortfarande , ja fast kl är ju bara åtta så det är ju skönt för dom.
Själv gick jag och la mig vid halv tio i går , va en riktigt trååååk kväll så det va liksom lika bra. Men inte kunde jag somna, sista gången jag kollade kl var hon tolv. Men sen somnade jag.
När Lars kommer hem från jobbet ska jag köra och handla, sen ska vi försöka oss på att ta bilder på valparna. Hade velat ta dom ute men vi får se hur vädret blir.
För övrigt har jag inga planer. Får väll se vad barnen tänkt sig när dom vaknar. Det ska väll ringas till kompisar kan jag tro. Men det är ju kul så klart.

Dagarna går fort tycker jag även om tiden ibland är fasligt så dryg. Fast det är mest förmiddagen som är lång och sen brukar eftermiddagen gå fort. Nu är snart min semester slut, då är det dags att va vaken på nätterna igen. Kanske lika bra det, fast när man tänker att det är ett år till nästa semester och sommar kan jag nästan få magknip. Men ett år brukar ju gå fort.

I morgon ska vi få besök, det ska bli trevligt ! Ska nog även få träffa Ängelin. Lilla gumman kommer och hälsar på. Tror Linnea tycker det är toppen, ja jag också så klart!

Nä nu ska jag greja vidare här , ha det!


Kommentarer
Låhdö

Ser framemot imorgon! Kram

Svar: Kram
Susanna Rehn

2012-07-11 @ 10:56:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0