Revenge!!

Snart är det en av veckans höjdpunkt nämligen Revange. Så jäkla bra o spännande!! Skönt med lite tv tid o mys i soffan efter ännu en full smockad dag . Tandläkarbesöket gick fint, träffade en super trevlig tjej som va så proffsig på att bemöts små flickor, Effi visade gärna sina tänder o blev så glad när hon fick tandborste med sig hem!! Efter det körde vi till Helle o Erik, fick mysig fika och ett par trevliga timmar. När vi kom hem kom Lars hem efter en stund. Då gick jag ut i trimmet o dom vilade midda. Så nu är vovvarna färdig trimmade. I morgon blir det bad mm. Ska bli roligt att komma i väg o träffa lite roliga människor. På Lördag ställer vi ju i Mjölby. Då kommer även Hildurs syster Cleo, ska bli roligt att träffa henne o matte Anna. Nä nu ska jag sätta på kaffe p förbereda mig för en härlig timme framför tv:n.



Kommentarer
Christina (Flijus kennel)

Hej Kul med uställning så hr på hösten när de annars duggar ganska glest!! Lycka till!
Vet ju att du ganska nyligen haft valpkull, men undrar vad du har för planering framåt. Jag har sålt havanais till en familj vars son letar cocker. Har rekommenderat er. Du kan väl återkomma. Ha de bäst!!!!

2012-10-25 @ 20:56:08
Lena

Hej. Hoppas ni får en härlig helg och att utställningen går bra. Kram

2012-10-26 @ 09:17:19
Anna Johansson

Visst är Revenge bra! :-)
Grattis till fina resultat i Mjölby!

2012-10-27 @ 21:25:50
URL: http://www.seapower.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0