Fredag morgon!

Nu åkte Linnea och Oliver till skolan, med sig hade dom idrettskläder x i taket....är lite problem att komma i håg dom!! Nä nu får det nog bli ordning på torpet här så jag slipper stressa ihjäl mig om mornarna!!!!! Effi busan leker nu med en hocky klubba o boll....hum vad ska det bli av henne? Fasen jag vill ju ha en hästtjej!!!

I går förmiddag hade vi kompisar här. Helle med Erik och Alexandra med Wilda! Det va kul och barnen hade faktiskt roligt i hop!


Nu är Effi lite små sur , ska försöka lägga in någon bild till....



Vad som händer i dag vet jag inte riktigt , vet bara att Oliver och Lars ska till ishallen i kväll 4:e kvällen denna veckan...mycket hockey nu. Längtar redan till nästa sommar faktiskt.... Ha en bra dag !


Kommentarer
gullbritt

Vilket skärmstoll hon är den goa Effi.Ser ut att ha det jätte mysigt med sina fina lek kamrater.Stora börjar dom bli tiden går fort.Snart redo för körkort!! en regnig kram idag får man nog bara sitta inne o läsa en bra bok el blir det tvätt stugan.

2012-09-14 @ 09:50:59
Anna

Åh vilka underbara bilder :) så söt!

2012-09-15 @ 09:20:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0