Kväll

Ja då har vi varit på kalas, det va mysigt o gott. Erik fick många fina presenter och Effi hade gärna tagit några med sig hem. Tyvärr hade jag jäkla känning i ryggen och nacken, ni vet när det känns som tusen nålar liksom. Så nu är det skönt att va hemma och luta ryggen i soffan. Om ca en timme blir det sängen och det blir nog ännu bättre. Ska ta två panodil då också. Hoppas hoppas det är bättre i morgon, jag ska ju jobba hela helgen och det oroar mig! Fasen också varför skulle det bli så här? Men jag vet att man inte ska klaga egentligen. Det finns ju många som drabbas så himla mycket värre!! Lotta min kära vän hade lagt ut på sin blogg att det ju snart är oktober, då ska vi uppmärksamma och uppmana folk att skänka pengar till bröstcancer fonden eller cancer fonden. Något kan man ju göra, köp rosa bandet eller vad som helst. Själv funderar jag på att börja en liten insamling på något vis.... Några förslag någon? Kanske ni på jobbet vill vara med, om vi sätter en burk på jobb kan vi väll samla. Nä nu ska jag dricka kaffe o försöka slappna av lite. Ni har väll inte missat att jag Bloggat innan i dag också?



Kommentarer
Lotta

Först och främst vill jag säga att det var sååå skönt att höra din röst idag och höra att allt var hyggligt ok<3 känns dock lite oroväckande att du har så ont.. Ta 2 panodil när du ska lägga dej så blir det kanske lite bättre. Håller tummarna för att du är bättre imorgon!! Sen vill jag säga, att jag tycker att det var en väldigt fin tanke, om insamling! Jag blir så rörd över din tanke och alla kan faktisk hjälpa på något sätt. Pengarna behövs och gör stor skillnad i forskningen. Nästan all forskning betalas av privata finansiärer faktiskt, så alla små bäckar räknas!
Du är en så fin vän Susse, glöm aldrig det<3 natti natti kramar

2012-09-27 @ 22:17:39
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0