Kväll

Söndag kväll o jag tycker det är ovanligt mörkt... känns lite sorgligt och ger mig lite dåligt humör. Fasen om det kunde va Maj månad igen och allt började om i stället. Brukar gilla hösten men inte i år. Känner mig liksom inte pigg och laddad av solens strålar. Kan ju så klart bero på att man knappt sett den. Nä i dag är en riktig depp dag. Hade kul i förmiddag när vi va på hockey o kollade Oliver som så klart skötte sig toppen! Sen när vi kom hem kom söndagsångesten smygande, vill inte helgen ska va slut. Vill inte nästa vecka ska börja! Puuuu känns riktigt pestigt när jag tänker på det! Nu ser jag mest fram i mot en helg
i slutet på oktober... Då ska vi göra något kul! Nu blir det mycket jobb vardag långtråkiga förmiddagar o eftermiddagar. Ni får ursäkta mitt negativa inlägg i dag men jag kan ju inte ljuga.
Lars gick o natta Effi kl sju o nu är hon snart nio, tror ni han tog sovmorgon på kvällen? Själv är jag trött o kommer nog gå och lägga mig ganska snart, känns liksom lika bra. Vet ju att det är upp tidigt i morgon igen o sen fullt ös i ett dygn. Hoppas nu som läser känner er piggare o gladare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0