Måndag och jag ska va så....

.....Här himmla glad tänkte jag!!
Ny vecka nya tag!! Nya möjligheter eller hur? Det är väll så man ska tänka?!

Här var bilder på Effi sen i går förmiddag när vi skulle i väg till ishallen, hon är så ljuvligt söt tycker jag så klart! Tog även några bilder när hon va i sandlådan i går eftermiddag!




Vi får väll se om det blir någon lel ute i dag , tycker mig ha sett att dom hotar med regn...hoppas inte! I förmiddag blir det pyssla , bädda , tvätta , damma mm. Sen när Lars kommer hem ska jag gå och vila. Senare kommer Barnen Eek hit för att va ett tag när deras mamma ska på "ärende". Mysigt att få ha dom goa barnen! Oliver och Lars ska i väg till hockeyträningen i eftermiddag. Så han hinner tyvärr inteträffa dom så länge. Sen blir det ju så klart middags fix mm och senare i kväll är det tid för jobb! Har ju varit hemma ett tag nu, först sjuk en vecka sen ledig vecka efter det. Men nu börjar alvaret igen!! Ja så ser dagen ut, tyvärr började Effi bli förkyld i går igen. Får väll se hur det är med henne i dag. Hon sover faktiskt ännu. Själv gick jag upp med Lars och vovvarna vid kvart i sex. Så nu har dom fått mat och varit ute. Om en stund ska jag väcka Oliver. Linnea har sovit hos mormor så hon får åka med henne till skolan i dag. Det vore kul med lite fler komentarer (givetvis frivilligt) men det är väldigt kul! Så vad ska ni göra i dag? Berätta! Ha det gott!


Kommentarer
susanne Nömme´r

vilket jätte fint kort på dig!!

2012-09-17 @ 06:58:10
Alexballex

Snygg bild på dig, gumman! Låter som en bra ide att försöka ha en positiv dag - men man kan inte vara på topp jämt. Hade också en dipp i helgen då jag var less på jobbet... Käka lite Rosenrot - det kan hjälpa mot höstdeppen. Idag ska jag och Vila pyssla hemma. Vi kan inte vara ute så mycket idag eftersom hon hade 40,3 i feber i helgen, men hon är faktiskt helt feberfri idag. Ha en mysig dag! Kramar från en gammal fjällko

2012-09-17 @ 08:21:00
svärmor

En finare mannekäng får man leta efter .

2012-09-17 @ 08:23:28
Lotta

Men SHIT vad du är SNYGG!!!!! Jättefint kort och jätteformat kläder, färgen passar dej jättebra❤ fina kort på lilla snuttprinsessan oxå, sötare får man leta efter❤ p&k på dej snyggaste bruden❤

2012-09-17 @ 16:10:22
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com
Lotta

Jättefina kläder skulle det stå😊 (jäkla ordförslags program)!

2012-09-17 @ 16:12:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0