Måtte det snart....

Vara över, denna jäkla förkylning och hostan som är helt sjukt jobbig. Ni vet när man hostar så man håller på att kräkas. Skulle ju jobbar denna helg men det blev ju inget med det, kan ju inte springa runt hela nätterna och inte kunna andas ordentligt. I dag har Linnea och jag varit självs, mamma o pappa är så snälla och har Effi. Lars och Oliver är ju på hockey cup i Ljungby i dag . Det går riktigt bra för Rögle i dag och dom väntar nu på att spela i final, så sämst tvåa blir dom. Så med hjälp av Linnea har jag fixat klart Albin, Lars ska ju ställa honom i morgon på Sofiero. Å det lär ju bli ganska sent innan han är hemma och har packat och allt, Stackars gubben mim. Han är duktig!!! Linnea och jag har myst , sett en film och skrattar så jag höll på att kvävas!!! Nu blir det mer soff mys och nog en kopp te som "lenar" hostan lite för en stund. Ha en go kväll alls glad och sura folk där ute!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0