Redo

Nu sitter jag hör i soffan . Nybadad , precis ätit en Slanka soppa och är helt redo för jobb i natt. Ska trycka i mig en ipren sen o hoppas huvudvärken kan hållas under kontroll. Dagen i dag har sett ut så här. Oliver åkte till kompis för att leka. Vi resten av familjen åkte till Väla. Där gick vi runt och titta några timmar. Blev mat också, själv tog jag en bakad potatis. Provade så jäkla snygga stövlar, helt perfekta som jag bara älskade. Tyvärr var det som vanligt med det jag gillar DYRT!!! Bild finns här nere. Linnea provade också skor som hon ville ha... Hittade en manchester kjol på HM som jag köpte , kanske lite kort.. men va fasen med dom spirorna man fått kan jag faktiskt ha en sådan. Hum lät jag lite väl självsäker nu??? Blev en genomskinlig blus grej med linne i samma färg också. Faktiskt fint, får ta en bild en dag o visa. När vi sen kom hem vilade Effi middag med Lars. Själv gick jag o la mig och somnade gott. När jag vaknade hade Lars o Effi kört o hämta Oliver för sen dra till ishallen för hockey träning. Linnea började städa sin garderob, x i taket!!! Själv ringde jag lite samtal , grejade rundor lite. När killarna o Effi sen kon hem gjorde Lars middag. Som jag sa tog jag en Slanka. Sen blev det bordsträning med Hildur. Det går bättre o bättre. Vi gick även ut o träna med utställningskopplet, det gick riktigt bra. Måste filma henne en dag. Hon har riktigt drive och älskar att visa upp sig precis som sin mamma, Härligt!!! Hon har även fått en annan egenskap som Harriet har... hon vill helst inte gå ut om det är blött eller regnar. Nä då dom två är hellre inne och speglar sig tror jag. Nu ser vi fram i mot Hildurs debut i ringen, spännande. Är ju en sak att stå och gå hemma... nu har Lars gått och natta Effi. Hon ska till farmor och farfar i morgon när Lars jobbar och jag sover. Mormor o morfar är lite krassliga nämligen. Kul för Effi att komma till Grevie en sväng också ju. Nä nu ska jag dricka kaffe ladda för natten och kela med vovvarna. God söndagskväll på er!!



Kommentarer
Anna o Cleo

Vill oxå ha dom där stövlarna..Cleo vill inte ens gå ur bilen när det regnar så de verkar liksom kram

2012-09-30 @ 20:15:46
stavlisa

Du har all anledning att känna dej nöjd efter denna enorma prestation du gjort detta år. Det e´så kul att följa dina tankar om kläder o smycke m.m. Kan bara beundra din otroliga styrka. Önskar att du får lite med "egen tid"

2012-09-30 @ 20:53:30
Boel

Köp!!

2012-09-30 @ 21:20:50
Hanna

Herbert tycker inte heller om att gå ut när det regnar, haha!

2012-10-01 @ 13:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0