Söndag

Söndag kväll och jag sitter i soffan och snyter mig och mår rätt skruttigt. Den förbaskade förkylningen kom till baks i går när jag jobbade,mycket tråkigt. Har trotsat den i dag och varit i hembyggdsparken en sväng och sen på kalas i Halmstad. Men när vi körde hem mådde jag så dåligt, känner mig febrig och kass. Var tvungen att gå och lägga mig och sova ett tag när vi kom hem. Fan jag har varken tid eller lust att vara sjuk, har ju min "jobbiga" jobbevecka nästa vecka... Just nu känner jag mig sugen på glass , vore svalkande. Men jag orkar inte ta bilen och köra i väg. Å jag tror inte Lars hellre är sugen på att ge sig i väg. Nä nu ska jag snyta och hosta vidare men önskar er andra en bättre söndagkväll.



Kommentarer
Anki Holmgren

Krya på dig!! Det är aldrig roligt att vara sjuk, hoppas du bli frisk snart.

2012-09-02 @ 20:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0