Morgon rader

Torsdag morgon, barnen är väckta och Olivers gröt fixad. Effi sover hos mormor och morfar så det är lugnt här. Har hunnit bädda fixa och dona en del redan och kl är bara 07.10. Skönt. Lägger mig nog på soffan när Linnéa och Oliver åkt till skolan. I går sov jag till ett ungefär. Sen pysslade jag lite. Sen åkte vi till stan för att gå på bio. Hela fam utan lilla Effi få. Vi tittade på Hur många kramar finns det i världen. Den va mycket bra tyckte jag, både skratt och några tårar kom men så är jag ju också lite blödig... Det va mysigt att gå på Bio och jag hoppas dom andra också tyckte det. När vi kom hem fick Linnéa se på Fb att Älskade Tjabo hade somnat in, Tjabo är Lars brors och Sambo Lindas hund. Han var 16 år och vi har känt honom i 13 år. Det sved i hjärtat hela kvällen. Tänker så på Linda och Magnus!! I dag blir det städa lite till, sen hämta Effi. I em ska Linnéa till tandläkaren. Lars och Oliver har träning. Ja så det rullar på. Önskar er en fin dag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0