Frukost

Vaknade vid sju i dag, sovit så oroligt. När jag kom upp bestämde jag mig för att köra in på jobb och vara med på julfrukosten. 
Inte för jag va så sugen på att äta men ändå. 
Stannade bara lite sen körde jag Helle hem. 
Nu när jag kom hem har jag dammat. Små städat ett köks skåp men då jag fick hjälp av Effi gav jag upp... Är liksom inte kul när man inte får göra det i lugn o ro. Blir nästan bara värre ibland. 

Nu sitter Lars och Effi och äter frukost. Så jag passade på att skriva några rader. 

Tänk vad härligt det hade varit om det hade varit vitt och fullt med snö när man tittade ut genom fönstret, men någon vit jul lär vi nog inte få. 
I dag är Linnéa hemma från skolan , förkyld mm. Synd om henne!!! I morgon går dom bara till tio i skolan så det hoppas jag hon orkar. 
Nä nu får vi se vad som händer här i dag, borde jul städa men vet inte om lysten finns. 
Ha en go dag o vem vet kanske jag återkommer! 


Kommentarer
Lilian Jonsson

Ja Du tänk vad livet varit lättare med ett par minusgrader istället för allt detta regn. Så fint Du har gjort det riktigt julmysigt. Här tar vi det med ro eftersom min yngsta med familj ej kommer hit alls i jul. Han bor ju i Stockholm och jobbar hela julen. Den andra sonen (fadern till Frida) kommer med sin familj men inte på julafton för den skall i år firas hos hennes föräldrar. Vi turas ju om. Hälsa alla två-och fyrbenta och ha en skön kväll. Kramiz

Svar: Ja nu vill vi ha minus grader... Men det ser väll inte ut att bli så ännu.
Jaså ni får en lugn Jul, ja det kan väll bli mysigt det också .
Vi firar som vi brukar , hos Lars föräldrar.
Jag hade önskar vi kunde firat här men det verkar vara omöjligt... Så jag fogar mig.
Ser fram i mot att se barnen vara glada i alla fall.
Stor kram
Susanna Rehn

2013-12-19 @ 19:23:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0