Fy fasen

Jag hatar blåst!! Hörs som om hela huset snart blåser i väg. Riktigt otäckt må jag säga. Tittar jag ut ligger vår fina uteätarn slimmad längst marken. Undrar så hur det ser ut runt om huset och på andra ställe. Hoppas taket håller...

I dag har jag trimmat och badat Hildur snuttan. Kanske får bada om henne på lördag vi får se. Får ta fin litet på hotellet på lördag för det har jag inte gjort . 
Sen kom Fannys matte med Fanny, klippte öron och lite så på gamla damen. Ja Fanny alltså 😉 hi hi! 

Sen har jag packa Hildurs grejor och mina grejor. Linnea får packa själv, undras hur det går. 
Har förmanat henne att inte packa för mycket. 

Efter packningen blev det ett bad för min del. Skönt. Sen fick vi go middag av Lars. Köttfärs limpa mm. 

Nu i kväll har Lars och Oliver varit på träning och kom precis hem, strömmen hade gått flertal gånger. Här har vi ström än så länge. Jag har kokat kaffe fall i fall för det är ju kaffet som är viktigast eller? 

Har försökt titta på Ernst men inte kunnat koncentrera mig något vidare så jag får se det igen en annan dag. 



Ja ni nu får vi se hur det går i morgon om vi kommer i väg som vi tänkt eller vad. Jäkla synd om vädret ska ställa till det för mycket för oss . Men vi lovar att vara försiktiga. 
Ska bli så trevligt men jag kommer sakna dom här hemma och framförallt Effi❤

Nu ska jag säga god natt till barnen o kolla vad Linnéa packat...

Hoppas Sven är snäll mot er❤





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0