Halleluja

Go kväll. I dag kl fem satt jag i Ängelholms kyrka full med förväntan , min barndoms vän med kör skulle sjunga. Å halleluja vilket drag och vilken stämning . Jag njöt varenda sekund och ännu mer dom två gånger Jonna sjöng solo. OMG vad mäktigt och sagolikt vackert !!!! Önska ni alla fick vara med!!!

För övrigt i dag har jag och Effi bakat kanel och socker hjärtan. 

Sn har jag gjort knäck och ischoklad . Små grejat här hemma 
Lars och tjejerna var i Grevie och hämtade vår jul skinka. Då stannade Linnéa hos Farmor och Farfar och sover där i natt . Mysigt för henne. 
Oliver ville sova en natt till hos sin kompis Emil så det fick han, bra dom har roligt . Så här blev det tomt. 
Hade handlat så vi skulle ha Yakatana till middag men det får vänta tills i morgon och i dag blev det MC Donalds med hem efter kyrkan, Effi tyckte det va toppen gott och åt i 45 min... Nu har Lars gått och nattat henne. 

Så nu blir set bara mys i soffan för hela slanten i kväll. Saknar faktiskt mina stora barn. 

I fm pratade jag med Gerd, roligt och skönt att höra att läget är bra med lilla Nypon!! Undras om hon ska heta så?  ;) ! 

Nä nu önskar jag en go kväll och passar på att tacka Lilian för Julkortet som kom på mailen❤

❤❤❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0