Hjältar

Små tittar på TV4 svenska hjältar galan. Finns många fantastiska människor . 
Jag har turen att ha många runt mig. Alla är hjältar på sitt sätt. Alla kämpar på olika vis mot olika saker. Vissa större och vissa mindre. 
Jag har ju en riktigt god vän som kämpar , hon kämpar och kämpar mot den förbaskade cancern. Även om jag inte pratar mycket om henne så bär jag alltid med mig henne i mitt hjärta ❤
Jag ser en del bedrövliga saker på jobb och det gör mig så klart ledsen men samtidigt glad att jag får träffa alla dessa människor . 
Som sagt det finns hjältar över allt som kämpar på olika sätt. 

I kväll är killarna på hockey match. Effi sover och jag och Linnéa har sett senaste Maria Wern filmen. Den va bra!!

I dag har jag fått fixat lite mer till barnen.. Handlat hem så vi kan göra julgodis och baka lite i morgon. 

Har faktiskt sovit middag i dag, så skönt. Sover ju som en kratta på nätterna. Så en lur på dagen gör mig gott. 
Nä nu ska jag gå och släppa in lite luft här är 100 grader . Ljus och kakelugnen gör sitt jobb lite väl bra nu. 

Ha en go kväll! Å tack för i dag❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0