Känslig

Usch i dag har jag varit i en svacka, känslig och tråkig. Ledsen för både det ena och andra. 
Dagen började med städ och vika tvätt sen har tvättmaskinen gått varm hela dagen. 
Lars tog Oliver o Effi med sig till Halmstad där dom skulle få telefon hjälp och se på hockey. 
Linnea och jag satte oss och tittade på en riktigt bra film, handlade om barn prostituerade mm. Så bra sorglig hemsk men bra!!



Efter det la jag mig på sängen och löste och somnade. Skönt. 
Nu har jag fixat med lite mer tvärt, diskat och förberett hundarnas mat. Även pratat en stund med min vän B-M . 
Hildurs öga ser nu ännu bättre ut och hon verkar ganska mycket som vanligt. Men jag är mycket rädd om henne och hon får lite extra mycket hos till hennes mamma Harriets förtret... Men just nu är det Harriet som ligger närmast och 
trycker.

Nu ska jag hoppa i badet sen ta på mig något annat än pyjamas byxor. För i kväll ska Linnéa Oliver Lars och jag ut och äta. Det blir festligt. Effi hönan ska lämnas hos mormor och morfar och stannar tills i morgon. 
Så i kväll blir det stora barnen mys kväll . 
Nu tycker ni säkert jag är löjlig men jag är så besviken o ledsen att det inte blir My Dog för oss. Linnea och jag hade sett fram i MIT vår hotell natt och våra ensamma dagar . Jag som tagit ledigt och så helt i onödan. Man hade kunnat åka  dit o 
titta men det tillåter inte min ekonomi just nu. Så det blir att vara hemma. Jag är så klart super glad att Hildur är på bättringsvägen och utställning är inte det viktigaste som finns men i mina ögon det roligaste . Det är ju mina mål mina dagar sim jag ser fram i mot. Annars är det ju så mycket vardag och fix för andras skull . 
Nja nog om det....
Önskar alla en go kväll❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0