Lite tråkigt

I kväll är jag lite nere. Varit hos mamma nu i kväll o är hem om en sväng innan jobb. 
Läget som innan med mamma men vi hoppas det är bättre i morgon. 
Inland blir jag så förvånad att inte vissa kommenterar eller gillar det man lägger ut på fb, la ut valp bilder i dag o det va väldigt lite respons. Ja jag tycker dom är ljuvliga o stolt över dom båda. Är även trött på att ringa o skicka sms till folk som aldrig svarar. Tycker jag står bakom o ställer upp i alla väder, men nu börjar jag bli trött....
Lite intresse för andra människor kanske inte kan skada. 

Sen tänker jag på julen, fasen vad det känns trist. Ser bara fram i mot att barnen blir glada. Men pyntet o allt har kommit av sig på något vis. Å vist blir det jul ändå men det känns tråkigt när det inte blir som jag vill. 

Tycker så många i min närhet är på dåligt humör... Det tar på krafterna med oro för mamma oro för nya schemat på jobb... Mm mm. 
Nä nu ska jag sluta. Men vill bara tacka för er omtanke när vi körde till o från Stockholm . Skönt att känna att folk bryr sig! Kram på er❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0