Nu

Nu sover Effi och jag har tid att skriva. 
Killarna är på träning och Linnéa är i väg. Så Effi o jag har myst här några timmar men nu sover Lill snuttan. 

Vi var ju som ni vet hos veterinären i dag med Hildur. Dom tyckte också det va bättre. Hon slapp nu morfin plåster. Men ska ju gå på dom andra medicinerna ett tag till och den 8: onde januari ska vi dit igen. 
Jag har ju misstänkt att något va konstigt med hennes öron sen hon kom hem, å jo då Djursjukhuset bjöd på skabb.... Stackars Hildur. Men nu är dom behandlade här hemma o jag hoppas det blir bra. 
Jag är så glad att Hildur är bättre!!!! Men blev tyvärr inte så glad när jag såg hur dom rakat hennes ena framben där hon hade morfin plåster . I stället för att raka mitt på o sätta det där har dom nallar en bra bit på behänger.... Missförstå mig nu inte för Hildurs hälsa är viktigast men ledsen blir jag när jag nu måste odla päls.... Undra hur lång tid det tar... Fasen nu kan jag inte se fram i mot utställning på ett tag. Mitt roligaste. Får kanske " damma" av mitt stora hjärta Harriet❤

Ja ja nog om det. 
När vi körde hem va vi in om Väla då Lars behövde in på telia butiken. Blev även lunch på Subwai. 


När vi kom slängde vi ut granen, det gick inte längre nu. Den barrade som bara den. Sen blev det lite pyssel o fix. Men sen gick jag o la mig och vilade middag, ljuvligt skönt !!!

Om ca 40 min kommer killarna hem, skönt. Tyvärr inget kul på tv i dag hellre. Men kvällen ska väll gå ändå. 

Hoppas ni haft en bra dag och allt är bra med er❤
God kväll! 


Kommentarer
Lilian Jonsson

Nästa år får Ni komma hit och hugga gran så att Ni kan behålla den ett tag utan att den barrar. En god vän till mig var här för fjorton dagar sedan och högg en gran. Den har ännu (idag)inte fällt ett enda barr men den dricker mycket vatten. Det blir ju den skillnaden när man sätter in en färsk gran mot en som man kanske köpt och som är huggen 2 månader innan. Fortsatta trevliga och sköna helger tillönskas Ni alla och framför allt en puss till Hildur. Kramiz

Svar: Tack! Det ska vi tänka på! För denna gran måste varit sen förra året... Som den barrade. Det blev väldigt tomt här när den fick åka ut.
Önskar er också en bra helg och kväll .
Stor kram❤ Hildur ska få en puss😉
Susanna Rehn

2013-12-29 @ 16:52:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0