Önskar

Önskar er ett riktigt gott slut och ett riktigt gott nytt år🎉
Här ska vi avnjuta gratinerad hummer till förrätt och sen kött mm till varmrätt och till efterrätt glass maränger mm. 
Om vi sen orkar blir det en liten ostbricka. 
Så vi ska nog inte svälta den sista tiden på året och vi hoppas ni inte hellre behöver göra det! 
Nu försöker jag tänka på alla dom goda stunder som varit under året, ett tillfälle var My Dig när Albin blev champion !! Ett annat när Hildur tog sitt första Cert i Hasslarp!!! Eller när hon blev BIR i Mjölby. Wow så underbart!!!
Så klart har det hänt många andra härliga saker och ett tillfälle är när Gerd kom och sa att Nypin skulle bli hennes. Härligt!!! 
Det var en jobbig tid när Harriet blev opererad för sitt ben men nu är det ju bra. Mitt stora hjärta hon är så speciell och skänker mig så mycket! 

Nu ser jag fram i mot ett nytt år med nya roligheter och så klart tråkigheter . För dom kommer man ju aldrig i från. 
Nu ska jag tända 1000 ljus o påbörja nyårs firandet! 
Gott nytt år kramar från mig







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0