Att vakna

Att få vakna till en blå himmel sol och vindstilla , verkar helt omöjligt just här hos oss. Fasen vad trött jag är på detta. I går klarnade det upp och blev en fin eftermiddag och kväll men så i dag är vi tillbaks på ruta ett...
I går fm hade vi trevligt besök här, det piggade upp en stund! Tyvärr tar ju det roliga slut så fort.
Eftermiddagen spenderade jag ensam då resten av fam var i ishallen och slipade skridskor. Mycket förberedelser nu. I går kväll var vi och firade pappa som fyllde år.
Det har visat sig i dag... Effi är på ruskigt humör i dag och skulle nog må bra av att sova en stund till.
Puuuu blir en tuff dag...

Kl två kommer en cocker som jag ska trimma, spännande att träffa den. Har aldrig träffat den förr.

Det är dagens planer. Ja å så det dagliga, städa, bädda, fixa disken, tvätten, bl.a. Bl.a. Ja ni vet själva hur det är.

Önskar er alla en bra dag och så hoppas jag det klarnar upp här och blir en varm ljus och skön eftermiddag i alla fall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0