Lever

Jag lever och har sovit några timmar i alla fall.....det får man ju va glad för!
 
Linnea och jag hade en mysig kväll i går när lillan somnat. Det gjorde hon gott efter ett långt och busigt bad med stora syster. Den där stora systern kan va riktigt duktig när hon vill och jag är glad att ha henne hemma!!
 
Linnea och jag åt jordgubbar och glass. Tittade på filmen Varg Veum eller vad fasen den nu heter, bra va den. Sen målade vi naglar både på händer och fötter. Mysigt!
Blev även några koppar te och så var vi ju tvungna att smaka Ernst kexen vi bakade i går eftermiddag. Dom va lika goa denna gången.
 
I förmiddag ska vi lämna Effi loppan hos mormor och morfar. Sen ska vi fixa lite mat och så till i kväll. Tjejkväll ju, tyvärr vet jag inte riktigt vilka som kommer..... Vet att Helle kommer och Claudia. Tror att Annelie kommer om hon är frisk, sen skulle Lotta komma en sväng innan jobb. Sen vet jag att några inte kunde och några vet jag inget om.
 
Hade först tänkt att vi bara skulle beställa pizza men eftersom vi blir så få fixar jag någon mat. Så det blir vårat jobb i dag , ja + det vanliga städandet.
 
Nä nu vaknar nog snart Effi så jag ska sluta här. Tänker så på Oliver och Lars och längtar till söndag. Å vad jag inte tycker om att va utan dom. Men hoppas Oliver får en bra dag!!!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0