Vid tio

God morgon, tog mig en sovmorgon i dag också. kl va tjugo i åtta när jag vaknade. Så himla skönt. Å sovit gott har jag gjort..
 
Vi hade en mysig dag i går. Först trimmade jag ju på fm, Albin och Hildur. Sen kom ju Dea och Albin valpen och blev av med en del päls. Roligt!
 
Sen blev det ett par timmar på stranden för mig och Linnea. Körde in om fiskexpressen och köpte varsin baguett som vi hade med oss att fika på. Det va mysigt kan ni tro!!
 
När vi kom hem blev det lite slappetid innan vi körde och handlade. Vi köpte sallad och kött som vi hade till middag. Gott!
 
Vid halv åtta kom min kära vän Gerd hit, vi satt ute och åt ost och kex , det va så mysigt. När det blev för kallt flyttade vi in och det blev kaffe. Tack Kära du för du kom!
 
Ja ni det va gårdagen det! I dag ska vi köra och hämta hem lilla Effi. Sen blir det full rulle igen kan jag tro. Tyvärr är det ingen sol här i dag. Men vi får hoppas den hittar tillbaks snart. Funderar på om vi skulle åka till Hembygdsparken och titta på Pettson och Findus. Tror hon hade tyckt det va roligt. Får höra med Helle och Erik om dom vill följa med!!
 
Ja så i dag har vi inga stora planer. Synd som sagt det inte är sol för då hade nog stranden fått sig ett besök av oss tre tjejer.
 
I morgon blir det hundbad och sista trimningen , packa bilen mm. För på Lördag åker vi ju till Bjuv på utställning. Ska bli trevligt. Hoppas hoppas bara regnet håller sig borta. Det är ju så mycket roligare då. Men vi får väll se.
 
Nu ska jag snart väcka Linnea så hon kan åka med till Mormor och Morfar och hämta Effi <3 . Ska bli skönt att få hem henne. Även om Linnea och jag haft riktigt goa dagar!
 
Jaha vad ska ni göra i dag då?
 
 
Hej Svejs!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0