Fredag!

Förmiddagen i dag har jag ägnat åt lill snuttan Effi, hon är full med bus vill jag lova!!
 
När Lars sen kom gick jag och vilade. Skönt men tyvärr drömde jag så jäkla "räligt"...
 
Effi och Lars tog promenad med Harriet i det fina vädret, härligt. När jag sen vaknade blev det en snabb kopp kaffe och sen trimmade jag Ezter.
Har varit en sväng och handlat. Fick bli hemmagjord pizza i kväll, dålig fantasi. Tur Lina kommer på sönda ;)
 
I går fyllde ju Lars år. Vi firade honom när barnen kom hem från skolan. Farmor och farfar kom hit och fikade lite. Tror han blev nöjd och glad.
 
 
Nu ska jag mysa med Linnea lite , vi är själva hemma. De andra är på hockey träning. Ska nu ta en kopp kaffe och placera rumpan i soffan och bara sitta ett tag innan det är tid för promenad med Harriet och bad för min del sen laga middag.
Vid nio bär det av till jobb, 3 nätter nu.... bra då vet man ju vad man ska göra ;)
Trevlig helg alla glada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0