Märkligt

Det kluddar för mig när jag ska blogga, mycket störigt. Tycker det är bra att kunna blogga från mobilen för då kan jag sitta i soffan.
Nu har jag jobbat två nätter, har gått bra men jag har ju fått så ont i min fot när jag går. Får väll se vad det blir med det.
I dag sov jag till lite innan två, hade varit uppe en runda och haft ute vovvarna en sväng. I eftermiddag/kväll har Lars, Oliver och Effi varit på hockey träning. Linnea och jag har fixat lite.... inför morgondagen då ju värdens bästa Lars fyller år.
Har även städat, tvättat, gått promenad med Harriet. Lagat midda, dukat mm. I dag blev det inget från Linas eftersom vi ju bara har det varannan vecka . Så i dag blev det Susses köttfärssås och spagetti !! Inte dåligt det hellre ;) . Nu är disken fixad, Effi är i säng och jag sitter här i soffan med filten och blir varm och go om fötterna av en gosig Hildur! Hon är snäll hon.
Nu läääängtar jag massor till min Harriet får vara överallt och kan mysa med mig i soffan när hon vill. Vi saknar liksom varandra tror jag!!
Nu blir det bara att sitta och slappa innan sängen. Jag kommer somna som en gnu det känner jag, är faktiskt riktigt jäkla trött. Skönt att va ledig nu när det är så otroligt halt på vägarna. Men jag tänker ju så klart på mina kolleger som ska ut och kasa på vägarna i natt.
I morgon blir det det vanliga hör... städ. Sen borde jag bada och trimma vovvar. Har Ezter här nu och hon behöver få bli lite fin. Får se om jag hinner det i morgon, vi ska ju fira och gratta Lars i morgon eftermiddag!!
Nä nu säger jag go kväll och så får vi se om jag bloggar i morgon, har lite nya bilder att lägga ut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0