Tack goda Gud

Eller Jens Karlsson 😉ha ha!!
En helt oförglömlig dag i Mjölby ridhus i dag!!
Började med att Hildur vann juniorklassen med Ck och en fantastisk öppen kritik, var så jag fick tårar i ögonen!!
I bästa tik tänkte jag att en placering vore ju kul men säkert svårt...
Så när vi kom etta där och slog andra fina hundar höll jag på att dö!!!!
Wow Bästa tik och Cert!!!!!!! 
Sen var det dax för BIR och BIM å jag hade redan tänkt att BIM är ju inte illa att bli. Hildur mot Ecco och Frida....inte att vi skulle ha en chans tänkte jag. 
Men vi kämpade och sprang i den vansinnigt tunga sanden, försökte tänka på vad värdens bästa Karin sagt till mig. ..
Å nu Han ger mig BIR rosetten då bara dog jag en stund!!!!! Lycka!!
När vi ställde upp och blev fotade både gap skrattade jag och grät, helt vimsig i huvudet men så stolt och glad!!
Tror dom bilderna ser roliga ut!!

Vi stannade till BIS finalen så klart, kul att prova ju. 
Trötta sprang vi in och när dom ropade upp hundarna efterhand som dom placerade sig höll jag på att dö igen..,
Hildur BIS 2 a!!!! Tjoho tjollahopp!!!! 
Vilken dag!!!!
Tack bästaste Karin Britt- Marie för allt och för att ni stannade ❤!! 
Vet inte hur jag ska kunna tacka för allt!!
Tipps råd och stöd!! Ni är bäst!!!!!!

Hemresan gick bra, trött men glada körde vi hem med disco i bilen !!!
Linnea har varit så snäll och duktig hela vår tripp!!!!!!
Nä nu orkar jag inte mer..,,
Blir rasta hundar o försöka komma i säng strax. 
Kommer nog drömma fina drömmar i natt!!!!




Kommentarer
Lilian Jonsson

Också en välförtjänt seger! Verkligen!

Svar: Tack, det känns overkligt roligt:)
Susanna Rehn

2013-11-11 @ 16:24:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0