Kl 19,13

Så ja, nu sover Lill loppan. Hon somnar fort och gott! Skönt. Har gosat här i soffan och så drack hon välle och en halv minut senare sov hon. Har burit in henne i sängen nu. 
Har gjort te till mig och Linnéa, så nu blir det soff mys innan det är tid att köra till jobb. 
Grabbarna är på träning i kväll så det är lugnt och tyst här nu. 
Vovvarna sover gott mätta och goa. 

I fm var Helle och Etik här och lekte, kul! Och dom lekte riktigt bra i dag. 
När Lars kom hem gick jag för att vila. Gick sådär då det va mycket spring i porten där ute och det hörs super tydligt in i sovrummet.... 
När jag vaknat åkte jag till Fannys matte och hämtade fina hos äpplen som hon köpt   , tack för det!! 
Blev en kopp kaffe också. Så när jag kom hem hade jag missat middagen men dom hade sparat så jag slängde i mig lite då. 
Sen har jag badat , plockat diskat. Myst med Effi och nu sitter jag här. 



I morgon blir det sova och sova , så då har jag inga stora planer. Kanske skriver jag en rad då med. 
Ha det gott!! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0